Makeover #10 ~ lilybeta3 + IZAZOV

Ćao ljudii i dobrodošli u deseti makeover na ovom blogu!

Povodom toga napravit ću mali giveaway. 

Kako sudjelovati u giveawayu:
- komentirajte ovaj post, na način da nešto napišete, a zatim se potpišete sa svojim Stardoll imenom, npr.: "Prijava za giveaway, itsabutterfly_".
- dana 1.12. sva vaša imena stavit ću u Random Name Picker, koji će izabrati jednu osobu - ta osoba dobiva malo iznenađenje na mom Bazaaru za 2 SC🎁

A sada prelazimo na makeover!

Naša lilybeta3 ima puno lijepe odjeće u ormaru, a ja sam izdvojila nekoliko komada za koje smatram da ih na Stardollu ne viđamo baš često🙂






Meni je trenutno najdraži outfit #8, a vama?🤔


Nakon oblačenja prelazimo u salon ljepote, gdje vas čeka malo iznenađenje:




Što se dogodilo s make-up transformacijom?

Kada sam ušla u salon ljepote od lilybeta3 vidjela sam puuuuno različitog nakita i dosta šminke. Krenula sam joj mijenjati izgled, imala sam različite ideje, ali nikako nisam bila zadovoljna dobivenim izgledom.

Što god da sam napravila, nikako nisam mogla dobiti ljepši izgled od sadašnjeg (ili barem jednako lijep).

Drugim riječima, mislim da je lilybeta3 jako lijepa i ima odličan make-up! Jedino što bih ja promijenila je to da bih maknula grudi.

Izazov za vas:

- otiđite u salon ljepote od lilybeta3
- potrudite se osmisliti bolji izgled od njenog na ovoj slici
- fotkajte ju i stavite u album (napišite da je za klub starsquad)
- nakon toga OBAVEZNO otiđite kod mene u knjigu gostiju (itsabutterfly_) i napišite da ste završili makeover na lilybeta3, jer inače neću vidjeti vašu transformaciju

Nagrada?

Ako će ta transformacija stvarno biti ljepša od njenog sadašnjeg izgleda, dobivate 14 SD.


To bi bilo sve za ovaj post, lilybeta3 nadam se da ti se makeover svidio, a svim ostalim članovima želim sreću u giveawayu i izazovu!

Pozdrav,

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#