Smiješni vicevi 1#

Zdravo svima ja sam Lamija,možda me neki znaju sa Stardolla,moj račun se zove svetlana-ceca!
Ja sam vam pripremila ocjenjivanje viceva.Pa hajde da krenemo!
   
                 
Ovo mi je jedan od dražih viceva!i presmiješno mi je,pa nekima nije ali meni jeste XD!


Ovo je jedan dio iz Teorija Velikog Praska.
Ovo je Šeldon i on uopšte nije kao ostali ljudi u ovoj seriji.
Ova mi je serija najdraža i najsmješnija samo zbog njega!

Ovo je kod mene istina,hahaha!
Jer da budem iskrena ja volim vježbati,ali kad su čučnjevi u pitanju,onda ne volim!

Meni je ovaj vic vrh vrhova XD!
Keks u kadi lopata za jelo,haha.

Ovo je pozadina na mom mobitelu.
Ako ne znate šta znači reći ću vam:
Ššš
Skrivam se
Od
Glupih ljudi
Ovo je isto jako smiješno,barem meni.

To je to od ovog posta,kad nađem još ovakvih slika u kojima su vicevi napraviti ću još jedan dio.
Ćao!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1