Stvari koje me živciraju na Stardoll-u

Hej! I evo mojeg drugog posta, a on je o stvarima koje me živciraju na Stardoll-u. Iako mi je Stardoll jedna od omiljenih igrica, ipak se pronađe poneka greška.
Pa počnimo:

1# Ne mogu dovršiti make-up!
Ovo mi je jedna od najgorih situacija.

2# (Ako si superstar ili royalty) Pridružiš se chatu i svo vrijeme te ispituju želiš li sniziti cijenu neke kose ili odjeće koju si mnogo skuplje platio/la, a često pokušavaju sniziti cijenu sve dok ne uspiju.

3# Kada želim pomaknuti neki dio lica, a pomakne mi se nešto potpuno drugo.
(U ovom primjeru sam htjela pomaknuti nos, a pomaknula mi je se kosa)
Nadam se da vam je se svidio moj post. Byee:)



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#