Puno OBAVIJESTI - nagrade, promjene, novosti...

Ovu ću objavu kasnije obrisati, bit će na blogu samo par dana do kad svi ne vide obavijesti🙂

1. Imamo nove blogerice!

S obzirom da ja ne mogu sama voditi računa o ovom blogu, zamolila sam vas da mi u tome pomognete.
Naše nove blogerice su AngelJosipa i svetlana-ceca, a one će od sad objavljivati postove češće od mene. Sve prijedloge i ideje za blog od sad možete slati i njima, sigurna sam da će ih dobro iskoristiti😉

Prvi post nove blogerice Josipe možete vidjeti tako što ćete kliknuti OVDJE.

2. Adventski kalendar

Stardoll nam je i ovog Božića priredio iznenađenje, a ovoga je puta to adventski kalendar. 

Evo kako on izgleda: 


(ako ne znate kako doći do kalendara na Stardollu, samo pritisnite na sliku)

Od 1.12. pa sve do Božića moći ćete svaki dan otvoriti po jednu omotnicu u kojoj vas čeka novo iznenađenje koje u Starplazi možete kupiti samo tog dana.

Što to znači? Dana 1.12. možete otvoriti omotnicu i kupiti predmet koji je na raspolaganju, ali nakon tog dana, taj predmet više neće biti dostupan u Starplazi. Zatim, 2.12. će na raspolaganju biti drugi predmet, i tako svaki dan sve do 25.12. (do Božića).

Npr. predmet dostupan samo 1.12.:



Kada pritisnete na "Head to checkout", pojavit će vam se ovakav prozorčić:




S lijeve strane možete izabrati količinu (npr. 1, 2, 3...), a s desne strane je cijena.
(Redovna cijena je 50 SC, a 45 SC je samo za Royalty članove)

Jedva čekam vidjeti slijedeće stvari za kupiti, a najviše me zanima hoće li sve biti za SC ili će biti i nekih stvari za SD.

3. Dobitnica giveawaya

Kad sam objavila makeover s lilybeta3, napisala sam da možete sudjelovati u giveawayu na način da ispod posta ostavite bilo kakav komentar.

Samo su dvije osobe to napravile, a od njih malo iznenađenje osvaja svetlana-ceca!

Čestitam ti😊

4. Izazov - makeover na lilybeta3

Ovaj izazov prihvatile su i odradile: tea-rea, belmasnow, tea36, AngelJosipa i svetlana-ceca.

Po mom mišljenju, svih 5 je jednako dobro odradilo zadatak, ali samo jedna od vas će dobiti 14 SD. Sva vaša imena stavila sam u Random Name Picker, koji je izvukao...


Čestitam tea-rea, možeš staviti na listu želja nešto do 14 SD😊


Za sad su ovo sve obavijesti.

Ne zaboravite svaki dan (ili barem svaka 2 dana) provjeravati knjigu gostiju kluba starsquad, jer vam tamo znam napisati neke obavijesti kojih nema u raspravama.

Uživajte i sudjelujte u novim natjecanjima💜

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#