Kako napraviti blog? (na Bloggeru)

Ćao svima!

Baby_Lena je postavila jedno jako zanimljivo pitanje, a to je kako možete napraviti svoj blog. 

Ja ću vam sve detaljno objasniti i stavljati ću dosta slika, tako da će ovo biti malo duži post. 


Prvo morate otići na stranicu Blogger, tako da u google (ili drugi preglednik koji koristite) napišete blogger, a zatim otvorite prvi link koji je ponuđen:


Kad pritisnete na taj link, doći ćete na stranicu Blogger koja izgleda ovako: 


Kad ste na toj stranici, pritisnite na "STVARANJE VLASTITOG BLOGA".

Nakon što pritisnete na to, vjerojatno ćete se morati prijaviti na svoj e-mail, a zatim ćete doći na ovo:


Ovdje ćete napraviti i uređivati svoj blog.

Ovdje morate upisati naslov svog bloga (kako će se on zvati), te web adresu, npr. moja je stardollbalkansquad.blogspot.com.

Nakon što upišete naslov i web adresu, možete izabrati temu (izgled) za svoj blog, ali to kasnije možete mijenjati kako i kad hoćete.


Moj primjer naslova i web stranice:

Naslov: Stardoll blog
Web stranica: OvoJeSamoPrimjer.blogspot.com


Ovako će izgledati vaša Blogger stranica jednom kad je napravite:


U sredini stranice je popis postova (objava) na blogu, a s desne strane pokraj svake objave piše tko ju je objavio (koji bloger), koliko ima komentara i pregleda, te koji je dan post objavljen.

S lijeve strane imate Statistiku bloga, Izgled, Postavke itd, ali s time ćete se malo bolje upoznati ako napravite same svoj blog.


Kad pritisnete na "Novi post", otvoriti će se ovaj prozor:


Ovdje pišete svoje postove i odlučujete hoćete li ih objaviti odmah ili spremiti za kasnije. 

Uglavnom izgleda kao Microsoft Word i nije ništa komplicirano.


Naravno da ima još različitih stranica na kojima možete napraviti blog, ali s obzirom da je moj blog napravljen na Bloggeru, onda sam odlučila Blogger pokazati i vama.


To bi bilo to od mene o otvaranju novog bloga!

Nadam se da sam vam pomogla, a ako imate još kakvih pitanja, slobodno komentirate💬

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#