Styled on the STREET💋

Styled on the STREET💋

Ćao!
U današnjem postu ću skrenuti pažnju na balkanske djevojke, njihov stil i moje mišljenje. Izvinjavam se ako se neko uvrijedi, a nadam se da neće c: 

Neću pisati imena lutki kao u prošlom postu♥






Da li mi može neko objasniti ove trepavice, njihovo nastojanje da budu skoro pa gole, ovolike tetovaže i naglašene atribute?!?!

Naravno da ne. 

Niko nema objašnjenje.

Prosto je. Pojaviš se na stardollu kao početnik, obučeš neku odjeću koja najmanje tijela pokriva stavi tih tetovaža i trepavica i odmah postaješ NCG. Ozbiljno? Da li se šališ? Da li sam zaostala u modnom svijetu ili šta? Ja stvarno ne razumijem ovaj stil. Ali stvarno.

Ne želim nikoga uvrijediti ali je meni ovo prosto fuj.

Ali naravno, i na našim prostorima ima djevojaka koje se oblače pristojno, a i dalje su pretop. A ovo su neke od njih:

1.itsabutterfly_
 U zadnje vrijeme sam se jako sprijateljila sa Silvijom ali običajem da nije zbog toga ona na prvom mjestu. Prosto ima prelijep stil, a čak se ni ne oblaci ono previše skupo i mislim da si svaka djevojka koja igra stardoll može priuštiti jedan od njenih outfita.
2. senki10Sunny
Ovakvih majica u stvarnosti na pretek ono. Mnogo mi se sviđaju a i bez te majice ova djevojka ima bas dobar stil i mnogo puta sam zastajala na njenom profilu diveći se i mislim da bi svi trebali katkad je posjetiti i dobiti neku inspiraciju.
3.MiaStar11
Kako samo volim ove oversize majice. Ovakav outfit je jako trendy i mnoge poznate ličnosti ga nose pa zašto i ti ne probaš umjesto onih trepavica koje se iskreno nikome ne sviđaju?
4.desert_wolf
Ko ne voli haljinice? Ja ih jako volim i nema mi nista draže nego vidjeti neku djevojku u haljinici i to je dovoljan razlog da mi ova djevojka zapadne za oko.
I kao posljednja za ovaj post...
5.laddyaleksandra
Ovaj outfit je onako basic ali i dalje jako trendy. Nemam nešto puno da komentarišem tako da ono... 
PS. ako neko ima ovu kosu da proda javite mi se haha

To je sve za ovaj post.

Zelim da vam se izvinem jer nisam prošle dvije srijede postavljala nista, nisam mogla,bila sam dvije sedmice na moru, stvarno nije do mene.

I da izvinite za sve greške, moram da postavim već jednom nešto, a jako sam umorna s obzirom na to da sam tek došla a stvarno nemam vremena da ispravljam... Znate kako je kad dijaspora dođe hahha.

until next time♥





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#