Makeover #4 ~ AngelJosipa

Ćao lutke!

Žao mi je što dugo nije bilo novih objava, ali blogerica Edna i ja posljednjih nekoliko dana nismo imale vremena pisati nove postove za blog, a nismo bile aktivne ni na Stardollu.

Od sad ćemo ponovno češće objavljivati!



Za danas sam vam pripremila dugo očekivani makeover sa AngelJosipom. Mnoge od vas su me pitale prestajem li s makeoverima, ali ne prestajem, samo ćete morati malo dulje pričekati da dođete na red.

Pa krenimo!

AngelJosipa ima super stil oblačenja, iskreno ne bih baš ništa kod nje mijenjala, ali napravila sam nekoliko outfita koji prikazuju različite stilove.



Neću komentirati svaki outfit, već samo neke.

Poslije #2 mi se jako sviđa, jer sam kombinirala "mornarsku" crvenu majicu na prugice s crvenim cipelicama, a i ruže na torbici super pristaju uz njih.



Poslije #4 je dobar primjer punk rock stila, a skoro sve stvari koje sam koristila su iz trgovine Fallen Angel.



Posljednja tri outfita mi se najviše sviđaju! 

Poslije #6 je outfit koji bi mogla nositi svaki dan, a Poslije #7 i Poslije #8 su outfiti koje bi mogla obući na poslovni sastanak ili nešto slično.



Prebacimo se u salon ljepote!

Vjerujem da se mnogima neće svidjeti ono što sam napravila i reći ćete da je AngelJosipa prije bolje izgledala...

Pa da vidimo!!



Znam da skoro nitko od vas ne voli nositi kose koje su besplatne u salonu ljepote, već većina vas nosi stardesign kose, ALI...

... kad sam vidjela da AngelJosipa ima bijelu boju za kosu u salonu MORALA sam je iskoristiti! 

Mislim da izgleda baš cool i žao mi je što više lutaka nema bijelu ili sivu kosu.

Što  se tiče makeupa, trudila sam se prilagoditi ga bijeloj kosi. Stavila sam bijelo sjenilo na oči, crni tuš i maskaru, a također i ruž i malo rumenila.


KOMENTIRAJTE koji vam se outfit najviše sviđa i što mislite o bijeloj kosi! Da ili ne?

Nadam se da vam se post svidio, 

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#