Styled on the STREET💋

 Ćaoo!!
Jao Bože... opet sam vas iznevjerila. Nešto mi u ovoj mojoj glavi govori da sam opet preskočila dvije srijede. Nisam sigurna, ali ako jesam... Neću da vas lažem, prosto sam zaboravila. Probati ću vam nadoknaditi... Imam mnogo ideja za ispravljanje grešaka, a još samo malo vremena do kraja raspusta 😞

U današnjem postu ću komentarisati outfite 5 prvih članova starsquad kluba, možda bas vi budete dio ovog posta...

1. rosebedoo
Outfiti poput ovoga se u zadnje vrijeme jako cesto nose, ali moram priznati da i nisu bas moj stil. Ali i dalje ne mislim da je ovo los outfit, naprotiv, mislim da je jako, jako dobar outfit za ljubitelje formalnih outfita, a ja to nisam. Ja sam vise za casual ili girly stil tako da, ovo nije nešto sto bih ja nosila.
 
2. tea-rea
Ovaj outfit mi se jako sviđa. Mislim na uklapanje boja, ali iskreno, ja ovu majicu ne bih obukla uz ovaj stil. Nekako se po meni ne uklapa, Ali sve ostalo je uredu. Jako mi se sviđaju ove štikle. Kupila sam sebi slične u real life, iako mislim da neću imati mogućnosti da ih nosim, jer mi je samo 16 godina, hellou?! UPOZORENJE! Nemojte nikada da se ošišate ovako kratko, jako je teško održavati. Ja sam se ošišala i kosa mi nikada ne izgleda lijepo ukoliko je ne peglam ili uvijam, jako sam je oštetila i sada koristim razne preparate da bih je vratila u život i ne ide mi baš. Učite na tuđim greškama i ne šišajte se.
3. fran-vilu
 I ovaj mi se stil jako sviđa i opet mislim na uklapanje boja. Ja mislim da uz ovaj "rokerski" stil nikako ne ide ovaj silky top, ako ga mogu tako nazvati, jer ne znam kakav je ovo materijal. Svila, pliš ili nešto sasvim treće? Isto tako ne bih obukla ove gležnjerice (da li su gležnjerice?), po mom  mišljenju uz ovo idu neke visoke štikle ili neke duboke čizmice ili neke patikice (možda lakirane). To je ono što bih ja nosila, a iskreno se ne razumijem baš u rokerski stil, tako da ću ovdje završiti. I da kada sam ušla u njen apartman, prvo sam prevrnula očima. OVE TREPAVICE NISU KUL.
4. tina_kalac
 Iako je outfit onako basic, njega bih najprije nosila. Volim boyfriend jeans, i kad malo bolje razmislim i ove štikle jako sliče na moje ranije spomenute. Ova djevojčica (ili djevojka) je jako dobar primjer početnicima na stardollu. Iz njenog outfita možemo vidjeti da se jako lijepo i pristojno može obući za samo 170 sc i 13 sd, što je jako jeftino. Ja bih na ovaj outfit dodala vjerojatno nekoliko detalja, kao što je neka jaknica bilo koje boje i možda neku ogrlicu/choker. Odličan posao, Tina! (valjda se tako zoveš)
I 5. je saida_calukvic
Da, ovo je zadnja lutka za danas i mislim da je neću komentarisati. Sasvim je dovoljan jedan post posvećen o djevojkama poput nje. Reći ću samo: TREPAVICE I ATRIBUTI.
 
Eto to je sve za ovaj post, lijepe moje i lijepi moji( iako nisam sigurna da ima muškog roda tu ali okej, I guess). Nadam se da vam se svidio moj post. Sljedeći ću postavit već sutra ukoliko ne zaboravim (ukoliko da, sorry). Imam još mnogo ideja za ovaj blog kako bi postao još zanimljiviji, a jednu od tih ideja ću sad predložiti Silviji, da vidim njeno mišljenje. Ako joj se svidi, znat ćete o čemu je riječ, a ako ne, to će biti moj još jedan neuspjeli pokušaj, jeej haha.
 
Do sljedećeg puta (nadam se sutra), Bayy.♥
 
Edna 🐵
 

 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#