Styled on the STREET💋

Ćao (:

 

Izgleda da sam vas opet iznevjerila, haha. Imam opravdanje, nisam bila kod kuće jučer, ali evo već danas pišem. Imam jednu obavijest za vas. Od danas ćete moći čitati jednu priču na blogu. To će biti teenage priča, neće biti psovki, tuča i slično( ukoliko ne žlite), znači, sasvim bezbjedno, don't worry. Nadam se da ćete čitati i uživati.♥ 

U ovom postu ću komentirati modu sa spotlighta. Ne znam kako to da na zovem, hm 5 najtrendy fachion slika? Meni sasvim dobar naziv, pa hajde da počnemo.

1. 
Hm, pa nije loše, šta ja znam. Haljina mi se sviđa, nakit se uklapa, ali nekako čizmice, pa i ne baš. Nikako mi se ne sviđaju, ali se o ukusima ne raspravlja. Mislim da je trebala da skine ove tetovaže. Ovo je samo moje mišljenje, tako da, don't judge.
2.
Mislim da ću ovo da preskočim jer se ne razumijem u mušku modu haha, Sviđa mi se outfit, to je sve što ću reći.
3.
Mnogo mi je lijep ovaj outfit, jako mi se sviđa ova košuljica i trapez hlače, lijepo se uklapa, samo ne razumijem šta predstavlja ova kapa (?) na glavi i šta je ovo ja ramenu? Može mi neko objasniti hm?
4.
LOVEE IT! Da li treba da komentarišem koliko mi se ovo sviđa? Ovo je prekul i prosto je ovo najbolja slika na spotlightu!
5.
Mnogo je lijepa ova haljina. Jednostavno je i lijepo. Jako me podsjeća na moju maturu i budi lijepo emocije.
To je sve, nadam se da vam se sviđa. Sljedeći post ne znam kad ću da objavim, ali sigurno ne prije 5 dana, a sutra očekujte prvi dio priče. Love yaa♥
Edna 🐵
 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#