My stardoll love♥ #1

 Um, heej. Da znam da sam rekla u petak, neodgovorna sam, ali žao mi je stvarno. Nije lahko pisati priču. Treba mnogo truda. Mnogo inspiracije. Znam da nije neki nastavak. Budite strpljivi. 

A sada vam predstavljam...










My stardoll love♥













Često me zanima šta se dešava na drugoj strani planete? Zanima me na primjer šta rade osobe koje imaju posla preko glave, dok mi sjedimo i radimo nista. Upravo tako, radimo nista. Da li postoje neka djeca mojih godina koja zapravo nešto rade u svom životu dok ja gubim vrijeme čekajući da Hanna nađe neku igru da igramo. Hanna je moja najbolja drugarica, znamo se 10 godina i većinu života provodim s njom. Zajedno smo odličan tim iako smo ciste suprotnosti. Ona je niska, bucmasta crnokosa djevojka, dok sam ja visoka, mršava plavuša. Ona je zaluđena odjećom, a ja šminkom. 
"Stardoll" tiho je prošaptala, a ja je naravno nisam skontala, pa sam napravila svoju zbunjenu facu, jer sam znala da će tako da mi objasni šta je željela reci. Ona je ona pametna, sve zna i uvijek je spremna na bilo koje pitanje, kao i problem, a ja... Pa ja sam opet cista suprotnost, kad god me nešto upitaš, sigurno neću znati ni šta si me pitao, kako onda da znam odgovor? Nemoguća misija. Isto tako me strah svakog problema, ona se rado upliće u sve, a ja bih uvijek da izbjegnem, ali s obzirom da nisam ona pametna, uvijek me kupi riječima, jer, pa, ne razmišljam.
"Pa to je, ovaj... neka igrica. Znam da je Julia igra ili je bar igrala." Rekla je malo nesigurno. A na ime Julia sam napravila zgroženu facu. Ona je jedna od onih popularnih djevojaka u školi. Znate onaj film Mean Girls, ma sigurno znate. Ona je Regina. Navijačica je i to joj naravno donosi veliku prednost sa statusom u školi. Najpopularnija je djevojka i u vezi je sa Colinom, ili kako on voli da ga njegova 'voljena' djevojka zove, Col. On je jako lijep, fudbaler i pa jako je zgodan, nećemo da se lažemo. San svake djevojke, doslovno. Oni se zapravo ne vole, to je sve zbog statusa, vjerujte mi na riječ. 

"Znam da ona nije idealna osoba i da će nas vjerojatno probati osramotiti, ali nemamo šta izgubiti. Znaš i sama, ili će nam pomoći ili nam podiže status u školi. Svi vole svađe." bila je upravu, ali i dalje ne znam da li igra vrijedi tog poniženja. Za mene je ipak to samo poniženje.
"O čemu je ta igrica?" upitala sam je.
"Pa ovdje piše:'Igra je napravljena uglavnom za djevojčice starije od 8 godina, a muški članovi u Stardollu su također dopušteni. Kad se korisnik pridruži on je odmah predstavljen sa svim pravilima igre, te dobiva 700 starkovanica i 12 stardollara. Tada on može otvoriti centar Starplaza te kupiti odjeću, kozmetiku i nakit za svoju MeDoll, te namještaj za svoj apartman. To pomaže u prelaženju razina. Korisnici mogu slati poklone drugim korisnicima (kad dođu na 12. razinu). Korisnik može postati Superstar, no to se plaća. Kad dođe na 12. razinu, može postati i Royalty. No da bi to postao mora biti superstar godinu dana.' Šta kažeš?" Na trenutak sam razmislila. Volim igre, modu, kozmetiku, ali je i dalje bismo morale da pitamo Juliu, a nisam sigurna da će nam pomoći.
"Ne znam, radi šta hoćeš."iskreno nisam znala šta bih radila. To je Julia, moguće je da će nam nešto i slagati, sa njom nista nije sigurno.
***
Od tog dana, pa sve do danas,  nisam se čula sa Hannom. To jest, 3 dana. Mislila sam da se naljutila na mene ili nešto tako, ali se ispostavilo da je ona bila jako zauzeta. Danas mi je uletjela u sobu kao specijalac i naravno, prepala me. Mislila sam da je invazija vanzemaljaca ili da su se dinosaurusi vratili ponovo u život. A onda je počela da prica sve šta se desilo u ova tri dana.
"Znaš da se moja mama i Julina mama druže?" upitala je sa nekim čudnih osmijehom. Mislim da je ovo neko retoričko pitanje, ali ipak sam odlučila kimnti glavom. Nisam bila sigurna da li sam uvjeravala seba da znam tu činjenicu ili sam uvjeravala nju da znam tu činjenicu. Šta sam upravo rekla? Nebitno. Uglavnom, nisam znala da se njih dvije druže, pa sam kimnula glavom sebi, a na neki način i noj, kao znak da nastavi. "Onaj dan me mama zvala da idemo njoj. Kada smo došli, na vratima su nas dočekali gospodin i gospođa Anderson, kao i obično, a mene je Julia trebala dočekati u svojoj sobi sa onom velikom praznom glavom punom uvreda na moj račun. Međutim ona nije bila u sobi kada sam ušla, tako da sam ja iskoristila priliku i kopala po sobi." MOLIM? Raširila sam oči u nevjerici. Radile smo razne stvari po dogovorima ali kopati nekome po sobi, čak i najgoroj osobi, kao sto je Julia, je bilo nedozvoljeno. 
"Bolje ti je da kažeš da si se salila!"Rekla sam joj naglašavajući svaku riječ kako bi shvatila neke stvari.
"Ne šalim se, ali nasla sam nešto sto bi nam moglo pomoći." govorila je sa puno entuzijazma. Pa je li ona normalna, još je ukrala nešto. Ovo neće izaći na dobro. Krenula je do ruksaka kako bi valjda izvadila nešto iz njega. A onda je izvadila neku svesku, a kad se približila, shvatila sam da na njoj velikim slovima piše My Diary. Nema san se da ja to čitam. Pomislila sam a zatim joj i rekla.
"Isključi me iz toga, molim te, ne želim narušavati nečiju privatnost. Zamisli da ona tebi uzme dnevnik."pokušavala sam je urazumiti, a ona je onda, kao i svaki drugi put, rekla nešto sto me natjeralo da pristanem.
"Onda ćes zauvijek da izgubiš Cola, a vjeruj mi, pročitala sam ovo i ima mnogo razloga koje bi mogle njemu pokazati..."Odmah mi je zapalila vatru u srcu. Jednim imenom. 
"Daj mi to ovamo."rekla sam joj, a onda počela da čitam. Koliko ova cura samo ima tajni. Nekako sam se zadala na čitanje iako sam znala da nikako ne bih trebala, a kada sam sve pročitala, pristala sam na sve njene planove, koji su bila jako zlobni. Iako nisam željela to, kupila me šminkom.
Osjećala sam se lose, narušavala sam nečiju privatnost. Tajne ove djevojke su prevelike. Ne da vara Cola sa jednim, nego dva lika. Šta vise, jedan od njih je Colov najbolji prijatelj, a drugi pitaj Boga ko.
"Okej, sad idemo do njene kuće i ucijeniti ćemo je. Reci ćemo joj da ćemo sve otkriti ili će nam pomoći." bila sam protiv toga, ali nisam imala vremena reagovati, već je izjurila vani.
"Mrzim te!"proderala sam se iako sam znala da me ne čuje.
Uzela sam svoj telefon i krenula za njom. Ne razumijem, zašto bi ovo radile zbog neke glupe igre?
Kada sam došla do nje upitala sam je to isto. Ona je samo nabacila kez.
"Ma daj, reci mi."izistirala sam. Ne želim da radim nešto, ako ne znam zašto.
"Jesi pročitala sve?" lagano me upitala, ne skidajući onaj retardirani osmijeh.
"Ne."kratko sam odgovorila. Kada sam vidjela da ne želi sa mi kaže, stala sam ispred nje i pogledala je upitno.
"Trebala si sve da pr-"
"Nismo nista trebale pročitati. To je narušavanje privatnosti. Da li si normalna?"proderala sam se. Bila sam jako ljuta.
"Okej, reci ću ti. Znaš kako mi svi idu na živce u školi, a bas jako želim dečka..."prevrnula sam ocima. Ne razumijem sto će joj dečko. Boze, Hanna, imaš samo sedamnaest. "mislim da mogu tu da nađem nekog ko mi neće ići na živce." rekla je tako glatko i slegla ramenima, a za moju reakciju ne pitajte. Zinula sam u soku, vilica mi je pala do poda i sasvim sam sigurna da mi je slon mogao ući u usta, ali sa obzirom da u Kingsvillu nema slonova, bila sam sigurna sto se tiče tog problema. Prošla sam pored nje i uputila se nazad kuci.
"Ma daj hajde, ne ostavljaj me sada. Molim te"molila me. Ali nisam budala da idem tamo nekoga ucjenjivati zbog nekog dečka. Otkuda joj ideja da ustvari može da nađe nekoga na nekoj glupoj igrici? Okrenula sam se i to je i pitala.
"Pa, jesi pročitala dio o Alexu?" upitala me, a ja sam kimnula glavom, kao znak potvrde, a zatim je ona nastavila. "Pa  Julie je njega upoznala na toj igrici, i sve sto je pisala o njemu je dobro, mislim čak da se zaljubila i da ga voli. Alex joj je obećao da će se preseliti u Kingsville, zbog nje, a ona ne želi da ostavi ovu dvojicu. On dolazi za tri dana. Reci ćemo joj da će nam pokazati igru i nećemo nikome nista reci, ja ću naći dečka na igrici kada nam objasni. neko vrijeme ćemo se držati dogovora, a onda ćemo Colu pokazati dnevnik i onda je tvoj." objasnila mi je. Oči su mi se toliko raširile da sam mislila da će mi cilijarni mišići popucati, a u usta je sada mogao dinosaurus da uđe.
"Stvarno si zla"prokomentarisala sam i dodala"ja planiram vratiti dnevnik" ona se na to samo široko nasmijala, zabacila kosu unazad te izvadila iskopirani dnevnik.
"Ne mogu da vjerujem. Ko si ti i šta si uradila sa mojom prijateljicom?" ona je slegla ramenima.
"S tobom ili bez tebe, ja ću ovo da uradim" izdahnula sam, a ona se osmjehnula pobjedničkim osmijehom. Ne želim da se sama uvaljuje u probleme.
"Nekad se pitam, kako je moguće da si ti ona pametna ..."Rekla sam za sebe, a ona se glasno nasmijala.
Pričale smo o nekim glupostima sve dok nismo došle do Juline kuće.
Najgora odluko u mom životu, evo me.










TO BE CONTINUE...
Izvinite na greškama, Edna♥

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#