Mega makeover #6 ~ CoolMarina12345

Ćao lutke moje!

Žao mi je što dugo nije bilo novog posta, ali napokon sam izdvojila malo vremena za novi makeover😊

Neću ništa puno komentirati, pa krenimo!


Kad je CoolMarina12345 vidjela pregled haljina s M.Stoessel3, zamolila me da u makeoveru iskoristim bar nekoliko svečanih haljina.

Od svih koje ima, izdvojila sam ove dvije😊


Outfiti #3 i #4 također prikazuju jako lijepe haljine, ali meni se ovaj kombinezon najviše sviđa, odlično joj stoji!

S obzirom da kombinezon na sebi ima zlatni detalj, kombinirala sam ga s crno-zlatnom torbicom i istim takvim cipelama😍


Outfite #6, #7 i #8 neću puno komentirati, osim da su stvoreni za svakodnevne prilike, npr. šetnju gradom, posjet prijateljima itd.

Outfit #7 mi se jako sviđa jer joj preslatko stoji, a outfit #8 mi je super jer je to jedan klasičan sportski look.💪🏻💪🏻


Kad malo bolje pogledam outfit #9, mislim da bi možda bolje izgledao bez crnog chokera, ali okej, dobro je i ovako.

Kod outfita #11 iskoristila sam zapravo dosta jeftinu suknju, ali u ovoj kombinaciji ona izgleda odlično!😊

SAVJET: Ne trebaju vam Stardollari da biste se lijepo obukle, mislim da vam outfit #11 to i sam potvrđuje❗❗


I evo nas kod zadnjih outfita za danas, neću ništa komentirati, osim da sam se zaljubila u ovog predivnog zeku!🐰🐰😍


Za kraj ovog makeovera imamo nekoliko promjena u salonu ljepote, pa pogledajmo:


Nisam radila neke prevelike promjene, ali napisat ću vam što sam radila.

Prvo sam promijenila boju kose, čisto da ne bude ista kao i na početku. Zatim sam maknula masku za lice koju je imala, te dodala tuš za oči i crveni ruž. Na kraju sam stavila i cvijet u kosu.

SAVJET za CoolMarinu12345: Mislim da ti je lice malo nesimetrično. Probaj spustiti oči do visine ušiju, dakle u visini gdje je početak uha, tu bi trebale biti i oči. Zatim probaj spustiti nos do donje visine ušiju, znači gdje završava uho (donji dio), do tud bi trebao biti i nos. 


SAVJET ZA SVE: Stavite prst na svoje lice (u stvarnosti, ne na Stardollu), stavite prst na rub oka i povucite prema uhu, vidjet ćete da su vam oči i početak uha u istoj ravnini (možete se i pogledati u ogledalo). Isto je tako i s nosom, stavite prst ispod nosa i povucite prema uhu i tu vam uho završava. 


Provjerite svoju lutku u salonu ljepote i napišite u komentare ima li ona simetrično lice ili nema!

Uživajte,
Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#