Makeover #5 SPECIJAL: Pregled haljina s M.Stoessel3

Ćao svima!

Prije nego što počnem, želim vam reći da će ovo biti malo drugačiji makeover nego do sada. 

Naime, M.Stoessel3 se prijavila za makeover i ja sam jučer krenula u njen apartman da je oblačim i fotkam za blog, ali tada sam vidjela da ima pun ormar haljina i odlučila sam napraviti nešto NOVO!!

Dakle, ovo neće biti kao dosadašnji makeoveri gdje sam vam prikazivala outfite "Prije i poslije", već ću napraviti pregled najboljih haljina koje M.Stoessel ima i ispod ću napisati njihova imena, iz koje su trgovine, te koja im je cijena.


U salonu ljepote sam napravila makeover kao i do sad, tako da ću s time i krenuti: 


M.Stoessel mi je jedna od najslađih lutaka na Stardollu i nisam joj htjela puno mijenjati izgled, ali kad sam vidjela da u salonu ima ovu kosu (Poslije), morala sam je staviti!

Stavila sam joj usne i pirsing, a šminku nisam mijenjala.


A sad krećemo s pregledom njenih najboljih haljina!


Prvo ću krenuti s ovim širokim i dugim haljinama. Plava mi se najviše sviđa, ali je ona i najskuplja...


Zatim su tu malo uže, ali i dalje duge haljine. Kod lijeve haljine mi se jako sviđa što su rukavi otvoreni i vide se ruke, a kod žute haljine u sredini mi je super što je s prednje strane kratka i noge su lijepo istaknute. 


I dalje smo na dugim haljinama. Haljina u sredini mi se najviše sviđa jer ima prorez za noge, obožavam ju nositi, a i super je to što si ju svaka članica može priuštiti!


Napokon se haljine malo skraćuju. Sve su mi super, ali ova roza na desnoj strani mi je nekako najslađa, a uopće nije ni skupa.


Stižemo i do najkraćih haljina. Kod haljine u sredini obožavam ovu kragnu koja ima boje galaksije, a ostale haljine su mi super jer su za SC! Posebno mi se sviđa boja desne haljine.


I stigli smo do posljednjih haljina koje ću vam danas pokazati. Haljina s lijeve strane mi je preslatka i M.Stoessel3 u njoj odlično izgleda, a čak nije ni toliko skupa!


Nadam se da vam se svidio današnji post!

Komentirajte koja vam se haljina najviše sviđa, hoćete li možda kupiti jednu od ovih haljina i obavezno komentirajte želite li još ovakvih postova!

I naravno uživajte u praznicima i iskoristite ih najbolje što možete💙

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#