Styled on the STREET💋 

 Ćao!Ja sam Edna i imam 16 godina. Na stardollu se zovem bethany.stylist Danas sam gledala na instagramu outfite poznatih ljudi koji su slikani na ulici i pomislila sam: "Zašto da ne napravimo nešto takvo na nekom od stardoll blogova?", pa sam tu misao rekla Silviji i ona me upitala da li ja želim ovu temu da vodim i naravno da sam pristala. 😋 Ja ću objavljivat svoj post svake srijede i donositi ću vam neke outfite random osoba sa stardolla koji su se meni svidjeli i naravno prokomentirati ću šta mi se svidjelo, a šta ne i zašto.
#1 outfit (Pegaz7)

Ovo je jedna od 'domaćih' djevojaka na stardollu. Njen mi se outfit jako svidio zbog jakne i ovih cvjetića na kosi. Ovakav outfit daje fresh osjećaj i jako podsjeća na ljeto, ujedno moje najdraže godišnje doba. Jedino što bih ja promjenula su patike, odjenula bih joj neke proljetno-ljetne štiklice ili sandalice.
#2 outfit (sporty_rabia)

 Najdraži odjevni predmet? Kombinezon definitivno. To je nešto što bih svakodnevno nosila pa sam zato odabrala ovaj outfit. Djevojka je vrlo vješto uklopila kombinezon sa sandalicama i ovom torbicom. Po mom mišljenju, sve je na svom mjestu i baš onako kako bih ja nosila.
#3 outfit(b3r0ss)

 Ovo je jedan comfy , lazy i u potpunosty trendy outfit. Pričajmo samo o tim naočalama. Imam ovakvih nekoliko doma u raznim bojama i tata me često zeza da izgledam kao Harry Potter, ali ne mogu protiv sebe, mnogo mi se sviđaju. Ono što bih ja promjenula jest torba, stavila bih neki ruksak ili slično.
#4 outfit (belieber_ebrar)

Zanemariti ćemo prelijepog Justina i pričati isključivo o outfitu. Outfit bi bio pomalo zatvoren da nije ovih dubokih čizmica koje mi se apsolutno sviđaju. I outfit je pun pogodak sa njima, a sa druge strane da su i one u tom crnom tonu meni se nikako ne bi sviđao look.
And last but not least...
#5 outfit (Kamikaze_)


 Na ovoj slici je predstavljeno ljeto, samim tim dovoljan razlog da odaberem ovaj outfit. Najviše me privukao ovaj kimono. Outfit izgleda živahno što se meni jako sviđa.
To bi bilo sve za ovaj post nadam se da vam se svidio, do iduće srijede mi pišite koji je vaš omiljeni outfit od ovih pet.Bay♥

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#