Callie's Picks SPECIJAL

Ćao lutke!

Za danas sam vam pripremila proglašenje Callie's Picks pobjednice, ali na malo drugačiji način!

Objavit ću sliku svake lutke koja je sudjelovala i svakoj ću objasniti što je dobro, a što nije!


Za početak, krenimo s POBJEDNICOM natjecanja!


teaa36 je pobjednica ovog natjecanja, čestitam ti! 

Ona je za svoje putovanje odabrala Kubu i napravila je odličan outfit! Sve izgleda dobro, boje su međusobno usklađene, a i modni dodaci su usklađeni s odjevnim predmetima. Odličan outfit za plažu i večernji party!

U vezi nagrade javi mi se u kg!


Slijedeće osobe idu abecednim redom:



AngelJosipa zadala mi je mali problem, napisala je da putuje u Hrvatsku, ali onda nisam znala sliku kojeg grada da odaberem... No s obzirom da je obukla kupaći kostim, pretpostavila sam da putuje na more. 
Outfit u cjelini mi se sviđa i nemam neke zamjerke, ali...

Zašto nisi pobjedila? Zato što si obula štikle, a nekako sumnjam da će netko u štiklama ići na more. Eto, to je jedini razlog.



Brineta11 smislila je SAVRŠEN outfit, znači meni se sviđa sve od glave do pete. Boje su odlično usklađene, kao i modni dodaci s odjevnim predmetima, bravo!

Zašto nisi pobjedila? Ista zamjerka kao i kod AngelJosipa, a to su štikle. Sumnjam da ćeš putovati tako daleko i hodati okolo u štiklama... Također, kao što sam rekla, outfit je odlično usklađen, ali ovaj kofer s rozim djelovima baš i ne odgovara outfitu.



coolmakistar putuje na Azurnu obalu i Francusku! Napravila je jednostavan outfit za kupanje i sunčanje na plaži s velikom torbom za ručnike.

Zašto nisi pobjedila? Za tebe nemam nikakve zamjerke, sve si dobro napravila, ali eto jednostavno mi se pobjedničin outfit više svidio.



CoolMarina12345 dobila je ODLIČNU ideju za putovanje na safari u Keniji! Tvoja ideja me oduševila, ali isto tako i outfit! Kad razmišljam o safariju, prvo mi na pamet padnu ljudi koji se voze u džipovima po divljini i gledaju životinje, a ti si napravila baš takav outfit, čak imaš i takav šešir!

Zašto nisi pobjedila? Jedina sitnica koja je presudila su sandale, osobe koje idu na safari obično nose čizme.



elena222Smile zadala mi je isti problem kao i AngelJosipa, a to je da nisam znala koju bih sliku odabrala za usporedbu. Tvoj outfit mi se u cjelini sviđa, jedino što si možda mogla dodati i neku torbu. Jer kako ćeš putovati bez svojih stvari?

Zašto nisi pobjedila? Kao i kod djevojaka ranije, presudilo je to što si obula štikle. Uz to, mala zamjerka je što nemaš torbu.



erikamikic odlučila se na putovanje u Zadar i to kako bi se odmarala na plaži! Što se tiče outfita, nemam nikakvih zamjerki, a sviđa mi se što si iskoristila torbu u koju možeš staviti ručnik.

Zašto nisi pobjedila? Za tebe nemam nikakav razlog, outfit mi se sviđa, jedino što mi se pobjedničin outfit u cjelini malo više svidio.



lilybeta3 me malo zbunila! Kao odredište putovanja odabrala je Njemačku, a obukla se kao da ide na plažu! Inače, outfit mi se sviđa i sve si odlično iskombinirala!

Zašto nisi pobjedila? Za tebe imam dva razloga. Prvi je to što ideš u Njemačku, a obukla si se kao da ideš na plažu, a druga zamjerka mi je, kao i kod djevojaka ranije, to što si obukla štikle. Ne znam kako ćeš šetati ovom predivnom državom u ovako visokim štiklama.



TEA54RED je posljednja koja je sudjelovala u natjecanju! Ona putuje u Zadar, baš kao i erikamikic. Tvoj outfit mi se sviđa, sve izgleda dobro, jedino što si mogla iskoristiti još neku boju osim crne i bijele. JAKO MI SE SVIĐA to što imaš ruksak, jer u njega možeš staviti sve što ti je potrebno, a također je super i to što si obula patike jer u njima možeš bez problema šetati kuda god želiš.

Zašto nisi pobijedila? Eto nemam ni za tebe neki razlog, pobjedničin mi se outfit više svidio i to je to. Možda bi pobijedila da si iskoristila koju boju više.


To su bile sve natjecateljice!

Vjerujem da puno puta kad proglasim pobjednicu razmišljate kako nisam pravedno odabrala, da ste možda vi trebale pobijediti i slično.

Ali, sada ste vidjele na koji način odabirem pobjednicu! Gledam baš svaki detalj na outfitu, a onaj pobjedničin mora biti savršen!!

I znajte da to nije ni malo lako, za obično proglašenje treba mi oko 30 minuta da ocijenim outfite i napravim raspravu za klubu, a za ovaj specijal trebalo mi je čak 2 sata!!

Stoga, nemojte biti tužne što niste pobijedile, čestitajte pobjednici i budite sretne što ste izašle na mom blogu!

To je to od mene za danas, 

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#