Mega makeover #2 ~ sneki10Sunny

Ćao!

Zašto nema novih objava? 
Zato što je prevruće i iskreno, ne da mi se sjediti za kompjuterom...

Ali, danas je tu novi post!!
Upozoravam vas da ima jako puno slika i puno outfita, tako da neću komentirati svaki outfit, nego samo neke.👗💄


sneki10Sunny ima odličan smisao za modu i uvijek se lijepo oblači, tako da makeover na njoj izgleda kao da i nisam napravila neke velike promjene... Ali to je zato jer ona zna što obući i kako lijepo izgledati!


Outfiti #3 i #4 su zapravo isti, samo sam promijenila košulje, ali meni su prelijepi i mislim da su savršeni za ljeto, osobito zbog žute boje.💛🌞


Poslije #6 me podsjeća na safari! Kad vidim ovakvu haljinu, hlače ili nešto slično, u glavi mi je odmah slika džipa i vožnje kroz afričku divljinu i gledanje antilopa koje skaču uokolo! Zbog toga mi je ovo jedan od najdražih outfita.😊


Kod outfita #11 posebno mi se sviđa velika torba sa cvijećem. Uz cvijeće ljeto uvijek postaje bolje!🌼🌺


Outfiti #12 i #14 su mi najdraži!! U oba outfita boje su savršeno usklađene, što je jako bitno kod biranja odjeće. 
Kod outfita #12 roza boja torbe usklađena je s istom bojom cipela, a bijele hlače i svijetlo plava košulja također super pristaju uz njih. 
Outfit #14 savršen je za ljeto, a sladoledi na majici odlično se slažu s narančastom torbom!🍧🍦


Što sam radila u salonu ljepote?

sneki10Sunny kratka kosa super stoji, ali pošto radim makeover, onda sam promijenila i kosu. Od svih frizura koje ima u salonu, ova crna mi se najviše sviđa, mislim da joj super stoji, a i nije je već dugo nosila.

Leće sam promijenila iz sivih u plave, jer bolje izgledaju uz crnu kosu.

Zadnje što sam napravila je to da sam maknula jednu masku s lica i promijenila usne.


A što vi mislite o ovom makeoveru? 

Ako i vi želite biti u jednom od mojih idućih makeovera, napišite svoje stardoll ime u komentare.


Slijedeći makeover radim sa: stela123lady


Pozdrav svima!

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#