Stardoll life hack's

Jako,jako,jako mi je žao,zaboravila sam jučer izbaciti post.Nisam ništa jučer stigla.Imala sam obaveza i došla sam kasno iz škole,ali ću vam sad nadoknaditi novim postom koji će vam se dopasti,nadam se!
Za danas sam pripremila  Stardoll life hack,ako vam se svidi i ako budete htjeli još pišite mi u komentarima.Da više ne dužim,krećemo!
1.Ako želite besplatnu majcu bez proxy-ja slijedite ove korake.
Ulogirajte se na Stardoll
Kliknite na link ispod:
 http://www.stardoll.com/do/campaign/japan.php
Ovaj link će vas odvesti u vaš apartman i tu će biti vrećica od Starplaze u kojoj se nalazi ta majica!
2.Ako želite stolicu (onu koja visi sa plafona,ne znam kako se zove i jedino je ovako mogu opisati)i jedan poster,pratite moje korake:
Ulogirajte se na vaš Stardoll
Idite na ovaj link ispod:
http://www.stardoll.com/hr/clubs/home.php?id=1572180
Učlanite se u taj klub,link vas je odveo u klub Amy Diamond
Kada ste se učlanili idite u svoj apartman i otvorite vrećicu,u vrećici se nalazi ta stolica i poster!
3.Ako želite neku lijepu prezentaciju kao što je moja,ima još jako idea ne mora biti kao moja.Slijedite ove korake.
Idite na link ispod:
http://presentatiecharly.blogspot.ba
Onda odaberite neku prezentaciju koja vam se sviđa.
Pritisnite na čitaj više (engleski:Read more)
Onda tu imate kao link neki,njega trebate kopirati
Kad ste to uradili idite na vaš Stardoll račun i izbrišite sve iz prezentacije
Onda zalijepite taj kao link i spremite,prvi put vam neće htjeti spremiti ali onda opet pritisnite spremi!

                                    To je to za ovaj post,
                                    nadam se da se ne ljutite što
                                    nisam jučer izbacila,ali nema veze!
                                      Ćao!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#