Stardoll life hack's #2

Zdravo svima,pošto je moj prošli post imao malo više pregleda i u klubu Starsquad ste rekli da sam vam dala dobre savjete odlučila sam da napravim i drugi dio.Da ne dužim,krenimo!

1.MSW savjeti (znam da je to prošlo,ali možda za sljedeći MSW vam posluži!)

  • UREDITE VAŠ APARTMAN ŠTO LJEPŠE MOŽETE TO UVIJEK OSTAVLJA DOBAR UTISAK NA VAŠE POSJETIOCE I MOGU DA VAM DAJU GLAS ZA MSW!
  • UREDITE VAŠU LUTKU ŠTO LJEPŠE MOŽETE OBUCITE JOJ NEKU HALJINU ILI ISKOMBINUJTE HALJINU I SUKNJU TO TAKOĐE MOŽE DA VAM POMOGNE.
  • ŠALJITE PORUKE PRIJATELJIMA DA GLASAJU ZA VAS!
  • PIŠITE PO KNJIGAMA GOSTIJU!
  • ZAMOLITE VAŠE ČLANOVE KLUBA DA GLASAJU ZA VAS I UZVRATITE IM.
  • TO BI BILO TO OD TIH SAVJETA NADAM SE DA ĆE VAM POMOĆI.

2.Ako želite usne koje ja nosim i one sjenke u raznim bojama evo šta trebate učiniti:Idite u trgovinu u Starplazi Fly,onda imate neke šljokice koje koštaju 36 Stardollara,kupite te šljokice (možete ih isto pokloniti sebi sa nekog drugog računa).Kada ste kupili te šljokice u apartmanu će se pojaviti kutija od te trgovine,otvorite je i naći ćete te šljokice,onda idite u Salon Ljepote,i pod Nakit ćete vidjeti kutiju od trgovine Fly,otvorite je i vidjeti ćete usne i sjenke u raznim bojama (mene je mnogo vas pitalo kako sam ovo dobila,pa evo odgovora!)
3.Ako ne znate kako uraditi Climbing to the top (to vam je u Achievementes ispod vašeg apartmana)pratite ove korake!
Nađite nekog člana Stardolla koji je 1 level,pa nekog ko je 2 level... i tako sve do nekog člana koji je 50 level.
Nekima je to mrsko uraditi ili teško naći (meni je obadvoje) ali evo vam nešta ohrabravajuće!
Ako to uradite dobit ćete 15 Staroirski,što bi nekima pomoglo da pređu level!

To je to za ovaj post,nisam mogla više
napisati,jer nisam imala više ideja!
Ćao!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#