Top 5 najboljih klubova na Stardollu!(po mom mišljenju)

Zdravo svima!Za danas sam vam pripremila Top 5 najboljih klubova na Stardollu!
(neću puno pisati jer mi se ne piše,loše sam volje)
1. klub po meni je Starsquad,ima raznih rasprava,natjecanja,igri...
2. klub je Friends_.. .Ima isto raznih igri,rasprava,kad vlasnica bude Superstar bude natjecanje na kojem je nagrada kosa
3. klub je TVD54.Klub je jako dobar.Isto ima raznih rasprava,natjecanja..
4. klub je cccuuuurrrrre.Ne znam zašto ali klub nije puno aktivan,ali možemo to promijeniti,zar ne?
5. klub je LadyLana451club.Klub isto nije aktivan,vlasnica nije dugo na Stardollu,ali mi to možemo promijeniti

Samo da znate,ja sam ovo pisala po mom mišljenju.
To je to za ovaj post,nadam se da vam se svidjeo
Ćaoos!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#