Mini makeover #7 ~ Fashion_Mia_28


Ćao društvo!

Kako ste, šta ima novo? 

Nekoliko dana nisam objavila ništa na blogu, ali za danas sam vam pripremila mali makeover s Fashion_Mia_28!

Ona je tek level 24 i nema puno odjeće, ali smislila sam nekoliko super outfita s odjećom koja mi se svidjela!



Možda se nekima od vas ovi outfiti čine previše "basic", ali meni su preslatki i za lutke koje su na levelu 20 (više ili manje), ovo je odlično!


Nemam nikakvih posebnih komentara, osim da je outfit #4 za neku tjelovježbu, odlazak u teretanu ili na trčanje, a svi ostali outfiti mogu se rasporediti na neke druge prilike, npr. odlazak na posao, večernji izlazak, šetnju gradom i slično.


Nakon uređivanja u apartmanu, odlazimo u salon ljepote!


Naša Fashion_Mia_28 imala je kosu iz salona, koju je malo promijenila dodavši joj dva djela Stardesign kose. Ja sam to potpuno promijenila i stavila kosu koja joj odlično pristaje uz lice, a boju sam ostavila istu.

Što se tiče šminke, stavila sam crni tuš da naglasim oči, malo rumenila i na kraju skinula ruž i stavila crveni koji odlično pristaje uz ostatak šminke!

Od nakita sam stavila srebrnu ukosnicu i završila s uređivanjem.

Nakon svih promjena, njeno lice izgleda puno ljepše, življe i naglašenije. 


Draga Fashion_Mia_28, nadam se da ti se makeover svidio i da ćeš nositi neke od ovih outfita! S obzirom da nemaš puno odjeće, savjetujem ti da dođeš u moj studio za uljepšavanje gdje ti mogu osmisliti outfit po želji, s tvojim najdražim bojama i za onoliko SC ili SC koliko tebi odgovara!


Nadam se da se ovaj makeover svidio i svima ostalima i da ste uživali!

Pišite mi što biste u budućnosti htjeli vidjeti na blogu, želite li još makeovera ili imate neke nove prijedloge?

Uživajte!

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#