Makeover #8 ~ HelenaLena3


Ćao društvo!

Imam užasno puno obaveza na fakultetu i ne stignem pisati nove postove, ali danas sam uspjela odvojiti malo vremena za makeover! 😁😁

Nadam se da ste mi svi dobro, a ako mi želite nešto reći, slobodno se javite u kg ili inbox! Pokušat ću čim prije odgovoriti🙂

Također, ako sam slučajno propustila nešto jako važno, obavezno me obavijestite! 


A sad krenimo s makeoverom!

Nemam baš vremena komentirati outfite tako da ću samo postaviti slike, HelenaLena3 nadam se da se nećeš naljutiti zbog toga😉

Ako vi želite reći nešto o outfitima, npr. što vam se sviđa, a što ne, što biste promijenili itd., samo komentirajte ispod posta ili u klubu u raspravi, pa ćemo svi zajedno malo prokomentirati.









Samo bih željela reći da su mi svi outfiti odlični i da se nikako ne mogu odlučiti koji mi je najbolji😍😍

Ovdje imate outfite za stvarno sve prigode, od koncerata i šetnje gradom, pa sve do poslovnih outfita.


A sada u salon ljepote!


Kao što možete vidjeti, napravila sam dosta promjena:

1. Promijenila sam kosu
2. Maknula StarDesign usne
3. Popunila obrve
4. Stavila tuš za oči
5. Stavila sjenilo za oči
6. Stavila rumenilo (umjesto bronzera)
7. I za kraj dodala tetovažu na grudi


Nadam se da vam se makeover svidio i da ćete neke od ovih ideja i vi u buduće koristiti!😁

Uživajte mi,

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#