Čudne stvari koje svi radimo #1

Zdravo svima!Za danas sam pripremila nešta zanimljivo,a to je.......Čudne stvari koje svi radimo!Neću puno da dužim samo još ovo da kažem.Ovo će biti u nekoliko dijelova,jer ne mogu sve od jednom da napišem!Krenimo!
1.Ponekad kad pišemo poruke mi izgovaramo svako slovo što upišemo.
2.Pričamo sa svojim ljubimcem,plišanom igračkom ili sa bilo čime kao da je osoba.
3.Pravimo se kao da snimamo za YouTube,ili sjednemo ispred nekog ogledala i pravimo se da snimamo.
4.Kada odmaramo i vidimo neku stvar na stolu,a jede nam se i mrsko nam je ustati,mi pokušavamo svojim mislima da pomjerimo to nešto npr. čips.
I 5. kad mislimo da će nam neke web stranice dati besplatne stardollare,ali to se desi obrnuto jer oni dobiju našu lutku,a mi ništa+ostanemo bez našeg računa.
To je to za ovaj post,ako želite još pišite u komentare rasprave,klub Starsquad,moj klub I_LOVE_CATs. ili u moju Knjigu gostiju.Ćao!I da izvinite zbog greški,brzo sam pisala!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#