Ocjenjivanje slika sa Spotlighta

Hej,zamalo sam zaboravila da objavim post.Gledala sam u klubu Starsquad jednu raspravu u kojoj je itsabutterfly_ govorila  obavijest da će AngelJosipa praviti makeover apartmana pa sam malo razmišljala i sjetila se da je ponedjeljak.Za danas sam vam spremila Ocjenjivanje slika sa Spotlighta.Morala sam brzo smisliti i ovo mi je prvo palo na pamet.Krenimo!(Izabrala sam neke slike mojih prijatelja,slike sa najviše lajkova i slike iz 'Trending')
Dala bih 8/10 jer joj je lice previše crveno,a tijelo skroz blijedo.

10/10 sviđa mi se uskladila je boje!Srebrena haljina,siva torbica i viseće minđuše srebrene boje.Prelijepo!

7/10 malo je strašno,ali ipak mi se sviđa.

10/10 nemam ništa komentarisati,sviđa mi se!

6/10 sviđa mi se,u prazničnom je duhu ali mi se ne sviđaju sve te trepavice i te velike crne minđuše.


10/10 jako mi se sviđa,imaju morske životinje dodala si sirenu i sebe obukla u sirenu.

9,5/10 sviđa mi se sve jedino što su trepavice prevelike.Rekla sam da neću više objavljivati Stardoll life hack's ali evo jedan
Kada koristite trepavice iz Callie pick's ili iz Sunny Bunny uvijek ih smanjite barem malo jer izgledaju preveliko da ih samo stavite.

I zadnja cura:
9,5/10 sviđa mi se,ali kosa na vrhu je malo loša jer nije dobro spojena,vidi se malo glave.


To je to za ovaj post,nadam se da vam se svidjeo!
Ćao!😘

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#