Mini makeover #13 ~CroatiaGold2

Ćao svima i dobrodošli na novi makeover!😊

U ovoj objavi vidjet ćete kako sam oblačila lutku CroatiaGold2 i to u više različitih stilova!


Kad sam ušla u njen apartman, imala je obučene kratke hlače i majicu, a na nogama je imala štikle. 
U outfitu "Poslije" odabrala sam ovu predobru suknju iz MSW trgovine i iskombinirala ju s jednostavnim rozim topom i srebrnim cipelama. Kad bi se torbica mogla vidjeti, također bih birala neku srebrnu.
U outfitu "Poslije #2" najvažnija stvar za obući bila mi je ova mrežasta majica, a ostalo sam kombinirala onako kako mislim da se dobro slaže uz majicu🙂 (dokaz da i stara majica za SC može super izgledati kad se dobro iskombinira s ostatkom odjeće)



Outfiti "Poslije #3", "Poslije #4" i "Poslije #5" jako su slični, ali htjela sam napraviti par romantičnih i proljetnih outfita, s obzirom na to da jedva čekam proljeće🌷

A sada u salon ljepote!!



Kosa koju je CroatiaGold2 imala kad sam krenula s makeoverom inače mi je predivna, ali sam ju promijenila tek toliko da ne ostane ista, a na kraju čak došla do zaključka da mi se druga kosa ipak više sviđa, mislim da joj predivno stoji😍

Što sam još radila:
- maknula sam grudi i usne
- napravila obrve olovkom za obrve
- stavila maskaru, tuš za oči i sjenilo
- stavila crveni ruž

To bi bilo to za ovaj makeover, nadam se da vam se svidio😊

Komentirajte koji vam se outfit najviše sviđa i OBAVEZNO GLASAJTE U ANKETI na početnoj stranici kluba.

Uživajte,

Silvija🦋

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Igrice slične Stardollu

Rekreiram outfite ... na Stardollu #1

Smiješni vicevi 1#